ASUS кеңейтілген кепілдігі

Кеңейтілген кепілдік-бұл стандартты зауыттық кепілдік аяқталғаннан кейін 1 жыл ішінде өнімге ақысыз қызмет көрсету қызметі. Тегін сервистік қызмет көрсету мерзімі ішінде иеленуші пайдаланушы нұсқаулығында сипатталған пайдалану ережелерін, яғни өндірістік ақауларды сақтау кезінде туындаған ақауларды өтеусіз жоюға құқылы.

Біздің клиенттер кеңейтілген кепілдік пакетін сатып ала алады, бұл сіздің жабдықтарыңызға ақысыз қызмет көрсету мерзімін стандартты кепілдік мерзімінен қосымша бір жылға ұзартады. Бұл сізге тегін техникалық қолдау алуға мүмкіндік береді және негізгі кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін туындауы мүмкін ақауларды жою шығындарын азайтуға мүмкіндік береді.

Кеңейтілген кепілдік саясаты

Кепілдік міндеттемелерді Қазақстан Республикасы шегінде Қазақстан, Алматы, Жібек Жолы даңғылы, 104 А үй мекенжайында орналасқан компаниямыздың фирмалық сервистік орталығы орындайды

  1. Кеңейтілген кепілдік кезеңінде меншік иесі пайдаланушы нұсқаулығында сипатталған пайдалану ережелерін сақтау кезінде туындаған ақаулары бар жабдыққа, яғни өндірістік ақауларға ақысыз қызмет көрсетуге құқылы.
  2. Кепілдік қызметін алу үшін жабдықты сатып алуды растайтын құжатты және кепілдік талонын сақтау қажет.
  3. Кеңейтілген кепілдік пакетінің кепілдік міндеттемелері жиынтықта болуы мүмкін қосымша керек-жарақтарға, сондай-ақ шығын материалдары мен керек-жарақтарға (соның ішінде, бірақ олармен шектелмей: аккумуляторлық батареялар, қаптар, сөмкелер, құжаттама, әртүрлі типтегі ақпарат тасымалдағыштар, сыртқы манипулятор (тышқан), қосқыш кабельдер, адаптерлер, антенналар, қашықтан басқару пульттері басқару элементтері, құлаққаптар және т.б.).
  4. Жабдықта сақталған барлық қажетті ақпараттың сақтық көшірмесін жасаңыз. ASUS жөндеу кезінде жабдықта деректердің сақталуына кепілдік бере алмайды. Өндіруші де, уәкілетті қызмет көрсету орталығы да деректерді сақтау және жазу құрылғыларындағы ақпараттың жоғалуына байланысты барлық шығындар, залалдар және т.б. үшін жауап бермейді, соның ішінде шығындар, залал және т. б. жөндеу процесінде ақпараттың жоғалуына байланысты. Кепілдікпен ауыстырылған ақаулы бөліктер автоматты түрде ASUS меншігіне өтеді.
  5. Жабдықтың сериялық нөмірін, сату күнін, сатушы ұйымның мөрін, сатушы мен сатып алушы өкілінің деректерін міндетті түрде көрсете отырып, тиісті және дұрыс толтырылған кепілдік талонының болуы кеңейтілген кепілдікті қолдану үшін негіз болып табылады. Қажет болған жағдайда сервистік орталықтың қызметкерлері жабдықты және кеңейтілген кепілдік пакетін сатып алу туралы құжаттарды ұсынуды талап ете алады.

Кепілдік қызметі жүзеге асырылмайды, егер:

  1. бұйымды ASUS компаниясы уәкілеттік бермеген мамандар жөндеуден өткізді;
  2. өнімнің сериялық нөмірі бекітілген немесе бүлінген;
  3. ақау (бұйым беттерінің зақымдануын қоса алғанда) бұйымды клиентке бергеннен кейін пайда болды және оны дұрыс емес немесе абайсызда өңдеу, дұрыс емес тасымалдау, қызмет көрсету, пайдалану немесе тұтынушының өнімді сақтауынан туындайды;
  4. бұйымда пайдаланушы нұсқаулығында келтірілген тиісінше пайдалану жағдайларының нәтижесінде Туындаған ақаулар бар (қысқа тұйықталу, шамадан тыс жүктеме, механикалық, электрлік немесе жылу зақымдануы, кептелген контактілер, жарықтар, чиптер, соққылардың іздері немесе механикалық әсер ету);
  5. ақау сыртқы шиеленістен, апаттан, табиғи апаттан, тұтынушының қасақана немесе абайсыз әрекеттерінен, дұрыс емес немесе абайсыз өңдеуден немесе төтенше жағдайда пайдаланудан туындайды;
  6. ақау сыртқы құрылғылардың (монитор, принтер, теледидар және т. б.) дұрыс қосылмауының нәтижесі болды;
  7. ақаулық пайдаланушы нұсқаулығында көрсетілген өнімді дұрыс пайдаланбау немесе сақтау шарттарынан туындайды;
  8. зақымдалған компоненттерді ASUS шығарған немесе сатқан жоқ;
  9. кез келген бағдарламалар, деректер және т. б. бүлінген немесе жоғалған.;
  10. зақым вирустың немесе заңсыз бағдарламалық жасақтаманың әсерінен болды;
  11. клиент үшінші тараптардың немесе құрылғылардың бағдарламалық жасақтамасын орнату және теңшеу кезінде қолдау сұрайды немесе желіні теңшеу қажет;
  12. клиент басқа құрылғылармен үйлесімділік бөлігінде өнімнің жұмысындағы шектеулерге байланысты жүгінеді. Технологиялық шектеулерге байланысты кейбір құрылғылардың жұмысында шектеулер болуы немесе осы өніммен үйлеспеуі мүмкін. Бұл ақпараттық индустриядағы стандарттармен анықталған жалпы шектеулер, олар ASUS жабдықтарына тән емес;
  13. құрылғыға бөгде заттардың (заттар, сұйықтықтар және т.б.) түсуінен болатын зақым анықталды.